Preskočiť na obsah

Hochkar 2022

• Keysho

Úplnou náhodou mi Ciša v pondelok povedala že prečo nejdem s nimi na víkend na Hochkar a ja že veď môžem, deti s Miňom mali sústredenie o dolinu skôr v Lackenhofe – stredisku Ötscher.

A tak zrazu som sa ocitla o 6:45 v piatok ráno u Miríka v aute vysmiata ako lečo že sa opäť zúčastním tejto prapôvodne mnou vymyslenej akcii (2007).

Ešte sme nabrali Cišu a počkali Pepeho auto na pumpe a hurá na cestu.

Našťastie sme vyšli hore bez nahadzovania reťazi a tak sme asi okolo 11:00 boli na mieste.

Slniečko ešte krásne svietilo aj keď vietor fučal teda riadne. Ťahali asi 4 vleky. Neskôr kotva na Lackerplan vypadla.  Vytiahli sme sa aj úplne hore na Hassing, ale tam fakt sa proti vetru nedalo ani pohnúť. Ciša s chalanmi chcela jazdiť lesíky, išla som s nimi jednu jazdu, ale dostala som strach o chrbát, tak som tam už viac neliezla.

Po hodinke-dvoch lyžovania sme sa stretli v Draxlerlochu v krčme, kde sedela partička čechov. Otužený vareným vínkom sme s nimi mali veselú debatu, ktorú Ciša ukončila že určite nelyžujú tak dobre ako my.  Neskôr sme sa dozvedeli že to sú lyžiarsky inštruktori. Ciša išla opäť jazdiť lesíky, kde si zrazu nevybrala ideálnu lajnu a skončila lyžami na strome…. Na lanovke sedeli všetci česi a jeden sa jej opýtal “si v pohode?” Keď zmizol pokračovala ďalej vo volaní o pomoc 🤣 Mirino Lucišu nezachránil aj keď bol pri nej najbližšie – lebo ju nepočul.

Nakoniec ju počula Monča z lanovky ale kým k nej zlyžovala tak už sa Ciša dajako samozachránila a vyslobodila sa zo stromu. Paličkou na xy-tí pokus sa trafila do oranžového štvorčeka a vypla sa.

Zlyžovali sme, stretli sme sa na chate, dali sme si večeru a jedli sme a pili a debatovali o “ankete AS” kde to nemalo konca kraja. Akurát keď nás prišli pozrieť Gálovci starší – Ľubica a Martin Kolečkovci – tak debata k tejto téme na chvíľu utíchla – na Mončinu žiadosť.

Ráno sme sa zobudili do veľmi ufučaného dňa,  skoro nám chatu v noci odfúklo. Zobudili nás ranné Ratraky. Po raňajkách sa nikomu nechcelo vystrčiť ani nos z chaty, nakoľko nič nebolo vidno a fučalo tak sme sa vrátili naspäť do postieľok a kecali sme. Postupne sa začalo premýšľať nad plánom ako by sme nezhnili celý deň v chate. Nakoniec sa vymyslel akčný plán skialpinizmus. Akurát ako sme sa chystali von dorazilo posledné auto Miky Mizo a Mirka.

Poniektorí si ešte ráno potrebovali doriešiť technické problémy na výstroji ako Keysho a Pepe a tak údená trojica vedená Lucišou, prenasledovaná Miríkom a Dendou vyrazila ako prvá. Keď sme začali šlapať prudko do kopca na Hessing tak Denda zbadala odbočku na modrý traverz už kúsok nižšie ako sme boli. Ako sme sa otočili smerom dole už sme tam videli aj Pepeho s Fosim.

Tak sme sa traja vrátili, dvaja nás dobehli a piati sme stáli na traverze.

Spoločne sme potom vyšli ku chate na Hochkare. Tam sme ešte počkali chvíľu kým dorazili Keysho, Miki, Mizo a Mirka. Dali sme vrcholové foto  a znova sme sa rozdelili na dve družstva. Družstvo A – úderné a akčné vyrazilo čiernou zjazdovkou do Draxelochu. Cestou hodil Keysho krásneho pštrosa. Druhé družstvo B – išlo ľahkými zjazdovkami s Mikim a Fosim opatrne dolu. Sprevádzali ich Pepe, Denda, Mirka a Mizo.

Dole v krčme už boli na pešej vychádzke Zuzka s Katkou a potom prilyžovali aj Ania s Mončou.

Tak sme posedeli, najedli sa a popili. Potom sme smerovali ešte vyšľapať na Lackerplan a odtiaľ zlyžovať dole. Miky s Mirkou, Keyshom a Dendou išli dole zjazdovkou, zvyšok šiel lesíkom, ktorý sa im schoval. Ale trafili čiernu zjazdovku ktorá vedie nad chatu. Pred chatou ich ale ešte napadlo že vyskúšajú aj druhu čiernu zjazdovku čo končí pri sedačke na Lackerplan.

Neskôr sme sa išli napapať na večeru a po nej sme zasadili vo vedľajšej miestnosti kde sme sa rozložili aj s občerstvením a čakali sme na návštevu Kolečkovcov.

Babka sa pochválila svojou krásnou Ploskačkou, v ktorej videla koľko má výbornej domácej orechovice a každého z nás ponúkla.

Zavolali sme aj domácich na štamprlík ukázali sme im našu vybavenú chladničku za oknom a malej chatárke Lie sme venovali lízatko.

Na chate sme už neboli viacej sami prišli tam dvaja chlapci do jednej izby a to druhej jeden mladý Mazurek ktorý mal nakúpené. Priateľka sa o neho musela starať.

Spať sme išli pomerne skoro a našťastie už vietor utíchol a v noci nám nebúchal do chaty.

Ráno sme sa museli pobaliť, vyčisti a vypratať izbu do 9-tej myslím tak sme už na raňajky išli nachystaný v THERMO prádle s myšlienkou že by sme si mohli dneska pekne zalyžovať. Ale keď sme videli že vonku nie je vôbec vidno tak sme začali prehodnocovať. Monča s Aňou vyrazili ako prvé na lyže potom odišla skupina skialpinistov na vychádzku a nakoniec Katka so Zuzkou a Dendou išli lyžovať.

Skialpinisti najskôr zlyžovali čiernu zjazdovku (ako den predtým) potom si to vyšliapali hore na Lackerplán. Cestou sa ku nim pridali Josky so Somorom.  Z Lackerplanu okolo kotvy lyžovali dole a tým modrým traverzom vyšli hore na Hochkar a potom lyžovali dole čiernu zjazdovku do Draxelochu do krčmy.

Tam sme všetci stretli na obed. Najedli sme sa, popili sme a postupne sa každý vybral naspäť do Schutzhausu.

Postupne sme sa poprezliekali, vykopali, vyhrabali, pobalili auta, nasadili reťaze, papučky, rozlúčili sa a vyrazili domov. Posledné auto o 15:01 odišlo.

Denisa

V aute pred Wieselburgom

…. Ukončovali sme hovor s Keyshom bol za nami 4 km. Už sme si mysleli že hovor skončil a tak sme trojhlasne v Mirikovom aute skonštatovali, keď nám Keysho tvrdil že nás nedobehne –

…. Nikdy nás nedobehneš – a on to ešte počul…. skoro sme praskli od smiechu

Keysho – Išiel som za Pepem az po Viedeň, a on potom spomalil

A my …že by tam bola 80?? pastedGraphic.pngpastedGraphic.pngpastedGraphic.png

Je to v riti…. Prieskum análneho sexu je stále aktuálny

Ahaaaa ja viem ako vznikol ten Hemilton…

…. Antivaxeri a tábor bez análneho sexu…… v rámci rodiny Solovic, Luciša je veľmi pro Hemilton a 4ks sú anti Hemilton

Scéna s antivaxermi je podobná ako s Hemiltonom/ Verstappenom; pro vaxeri/antivaxeri;  analvaxer….

Analvaxer antivaxer

Hore na Hochkare debata o dalsom programe. Mizo navrhol aby sme zakopavali pipsy. Lucisa nato – Dole budeme zakopavat pisky pipsxy

Mafianek hovoril Joskymu

Aha Heligonka s Vemenom…

Nic nerob len pozeraj

Jedna vresti druhy kokce pastedGraphic.pngpastedGraphic.png

%d blogerom sa páči toto: